Korkean tason asiantuntijuutemme ja A-luokan palvelutasomme ovat johtaneet poikkeuksellisen hyvään asiakastyytyväisyyteen ja vuosien mittaisiin asiakassuhteisiin.
Varmistaaksemme, että teemme poikkeuksetta tarpeeksi ja oikeita asioita asiakkaidemme hyväksi mittaamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä vuosittain. Alkuvuonna 2023 meidän NPS (Net Promoter Score) oli 82, mikä tarkoittaa, että lähes kaikki asiakkaamme suosittelisivat meitä sinulle. Myös asiakastyytyväisyysindeksimme (CSAT) oli erittäin korkea, 90 %.
Asiakkaamme arvostavat erityisesti tekijöidemme vuosikymmenten saatossa kartuttamaa teknologiakokemusta, suoraa keskusteluyhteyttä projektin liididevaajaan, läpinäkyvää ja mitattavaa työn seurantaa sekä ohjelmistokehittäjiemme itseohjautuvuutta. Myös osaamisemme valita sopivimmat nykyaikaiset teknologiat on saanut kiitosta.
Olemme tehneet töitä niin menestyksekkäiden start-uppien, korkean suorituskyvyn myynti- ja markkinointiorganisaatioiden, sähköisten terveydenhoitopalveluiden edelläkävijöiden kuin myös suurten julkisen sektorin toimijoiden sekä monien muiden kanssa.
Olemme täällä helpottamassa yrityksesi teknologiatarpeita. Älä pelkää ottaa yhteyttä, oli kyseessä sitten simppeli kysymys tai iso kokonaisuus!